Direktlänk till inlägg 2 augusti 2010

badaboom

Av iennna - 2 augusti 2010 10:38

Nyduschad och påklädd. Tummen upp för mig alltså. Det är inte varje morgon det händer. HAha. Ja, sitter och inväntar klockan.   Önskar den kunde gå lite fortare. Och att den någon gång kunde slå 1400. För dåååååå, då kommer Lidijas syster Marina och mamma Sunčica hit! Yeey. Och fina Marina, hihi det rimmar järnet, har med presenteeeeeeeeer! Wohooo. Haha. Fast, enda anledningen till det är typ för att hon ska använda mig och Lidija som försökskaniner av något slag. Hmm.. Så hon var väldigt mystisk om vad det är som hon har med sig. Och Sunčica ska, eller ska, jag HOPPAS INNERLIGT att hon ska laga lite mat till mig!   För ingen gör väl burek som den kvinnan. Nom nom. Och för och inte tala om hennes sarma. Det vattnas i munnen på mig. Nom nom.


Också att jag verkligen MÅSTE färga mitt hår nu. Puuh, jag ser ut som en råtta i huvudet. Eller, nja. En gul råtta i så fall. Med inslag av vanlig råtta. Jag vet inte. Det måste i alla fall blir ljusare och någon annan färg. En färg överhuvudtaget. Det ser förjäääääääääävligt ut. BAAH.


Jag är hungrig. Har inte ätit ordentligt på flera dagar nu. Helt sjukt. Ingen aptit what so ever. Men det skall ändras på! Jawhol. Om jag orkar, haha. Så jävla lat. Fast, det gör ingenting. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av iennna - 19 oktober 2010 01:47

Hjälp mig. Jag måste härifrån..

Av iennna - 12 september 2010 22:20

Sista kvällen. Sen Alexander, äntligen, får jag pussa på dig!    ...

Av iennna - 11 september 2010 23:51

Mina hjärtan!       

Av iennna - 11 september 2010 16:12

Ensam efter att Milia har åkt till Frankfurt för att träffa Janna. Vill att hon kommer tillbaka NU! Hade världens mest awesomea kväll igår. Jag saknar redan Linafina.. Usch för att åka ifrån mina flickor. Det suger. Och min fina fina familj. Lillen, ...

Av iennna - 10 september 2010 15:54

Snart bär det av mot Mainz och Lina. Där blir det middag med massa mys! Me like long time! ...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards