Alla inlägg under juli 2010

Av iennna - 31 juli 2010 15:00

Usch. Jag gick upp klockan 1400 idag. Blää. Jag har ont i halsen. Jag har sådär feber-ont i kroppen. Mitt huvud värker. Jag är yr och jag fick knappt i mig någon mat alls. Jag är bara sjuk, hela tiden, när jag är här. Det går liksom aldrig över. Jag TROR att det gör det och sen när man minst anar det, en vecka efter man blivit frisk så POFF! Så är man där igen. Jag fattar inte vad det är som gör mig dålig? Det är fan inte roligt alltså. Jag vill hem!

Av iennna - 30 juli 2010 14:43

Alltsååååååååååååååååååååååååååå, jag blir så arg och ledsen och allt annat sånt. Jag vill hem! HEEEEEEEEM! NU! På en gång. Allt händer nu. Allt. Och jag är inte där. Jag är inte hemma. Jag kan inte göra någonting. Absolut ingenting.   JAG VILL HEM! HEM HEM HEM HEM HEM HEM HEM! Jag känner mig hjälplös. Jag orkar snart inte mer. Jag bara måste hem!

Av iennna - 30 juli 2010 08:59

Alltså. Jag har världens bästa pojkvän. Det bara finns liksom ingen som är så bra som hanom. Han är verkligen alla bra ord som finns. Jag kan sammanfatta med fulländad. Ja, han är fulländad.

Av iennna - 29 juli 2010 17:10

Blev en rätt mysig dag idag ändå. Åkte till Ikea med Lidija, där mötte vi upp Britt för frukost och skitsnack. Sen gick vi en runda och jag fick med mig lite Ahlgrens Bilar hem. Lidija har vart så ledsen dom senaste dagarna så usch. Det smittar. Så dom senaste dagarna har vart väldigt tår- och mysfyllda. En konstig blandning. Men men.


Uuuuh. Jag har massor jag måste få tag i nu. Eller inte måste. Vill.


           

Det suger i hela kroppen på mig. I gotta' get it niggah. Nuuuuuuuuuuuuuu yo. hOOHO.

Av iennna - 28 juli 2010 16:13

Vilken jävla dag. Nu går jag och lägger mig i hopp om att vakna till bättre tider!   

Av iennna - 28 juli 2010 09:28

Så, nu har jag städat klart. Äntligen. Fy fan va äckligt det var. Jävla damm alltså. Så nu har jag förtjänat lite canser. Sen ska jag unna mig en låååååååååååång dusch, ansiktsmask och lite annat smått och gott. Uuuuh, va mys.


Också att jag börjar få en såndär riktigt jävla grov hemlängtan. Jag känner hur den kryper i hela kroppen på mig. Uuuuh. What the fan liksom. Jag orkar inte längta hem. Men jag vill verkligen komma hem nu! Jag vill inte vara mer här alls. Inte en sekund till. Det spelar ingen roll vad jag gör eller inte gör. Det enda jag vill är att komma hem. Jag vill bara hem!

Av iennna - 26 juli 2010 09:05

Ååååååh va jag trivs med detta vädret! Det regnar och det blåser och det är INTE över 20 grader! Jag blir så lycklig. Känns som en riktig höstdag idag. Trivdes som en Gud när jag gick där påväg till dagis med Lillen. Det är så friskt i luften. Och jag hade jacka på mig! FATTA?!?!?! WOHOOOOOOOO! Och inte bara det, även strumpor, patike och mysbyxorna var på. Det är ju helt wunderbar. Äntligen kan man ha på sig kläder. Så jag ber till Gud nu att värmen inte kommer tillbaka..


Också att jag vaknade med världens jävla illamående.. Jag trodde det skulle vara över nu? Men neeeeeeeeeeeeeej. Inte det inte. Men, det spelar ingen roll. För jag känner mig så, jag vet inte. Jag bara känner mig. AWESOME. Det känns som en awesome dag idag. Det beror nog på min Spaghettigubbe. Han är bra. Han gör allting bättre. Tänk vad nöjd jag är, men kan man vara något annat med hanom?   

Av iennna - 25 juli 2010 15:18

Alltså. Åååååååååååååååååååh! Idag har jag strumpor på mig. Jag minns inte hur längesen det var ens möjligt att ha det på sig.. Men idag är det ta mig fan möjligt. Wohooo. Fy fan va härligt! Jag hoppas innerligt att detta vädret håller i sig. Kommer 37 graders värmen tillbaka tar jag livet av mig.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards