Alla inlägg under juli 2010

Av iennna - 10 juli 2010 13:03

Alltså, jag återupptäcker Nickelback om och om igen.. Dom är ju så jävla grymma. Just nu är det dom och Eminem som sprutar ut ur mina högtalare! Fan va fett det skulle vara om dom kunde göra en låt ihop.. Wohoooo! Vem skulle inte lyssna på den liksom?


Såå, även idag är det för varmt för att vara ute. Va fan. Vilken jävla skit. 35 grader, inga moln, ingen vind, bara ingenting. Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah. Jag som vill hitta på något, men det är fan rent omöjligt i den hettan. Hoppas det har blivit lite kyligare när Selin kommer hem.. Annars blir jag ledsen, då får vi ju sitta inne hela dagarna.. Igen.. För innan hon åkte var det skitväder med regn och kyla, så det enda vi gjorde var att sitta inne och snacka skit och myste visserligen.. Men ändå! Vi ska ju ut, fika, shoppa.. Och det kan man inte göra i 35 graders värme!


Också att gårdagskvällen var helt wunderbar. Fick prata med Spaghettigubben jättemycket massa länge! Ååååh, va jag saknar honom.. Fyy och blää. Jag saknar honom mer och mer för varje dag som går.. Jag tycker om honom mer och mer för varje dag som går.. Hur bra är det då på en skala när man bor 500 miljoner mil ifrån varandra?! Inte alls kan jag lova! Men iof, skulle jag inte vilja bo 500 miljoner mil ifrån och vara utan honom. Så jag får se positivt på det!   

Av iennna - 9 juli 2010 16:01

We touch, I feel a rush, we clutch, it isn't much but it's enough to make me wonder what's in store for us. It's lust, it's torturous, you must be a sorceress cause you just did the impossible, gained my trust. Don't play games it'll be dangerous if you fuck me over, couse if I get burnt I'ma show you what it's like to hurt. Couse I've been treated like dirt before you. And love is evil, spell it backwards, I'll show you..


I'll do whatever it takes, when I'm with you I get the shakes. My body aches. When I ain't with you I have zero strength. There's no limit on how far I would go, no boundaries, no lengths. Why do we say that until we get that person that we think is going to be that one and then once we get them it's never the same? You want them when they don't want you, soon as they do, feelings change.. It's not a contest and I ain't on no conquest for no mate. I was not looking when I stumbled onto you, must have been fate. But so much is at stake, what the fuck does it take, let's cut to the chase. Before the door shuts in your face, promise me if I cave in and break and leave myself open that I won't be making a mistake..

Space Bound - Eminem

Av iennna - 8 juli 2010 08:19

Uuuuuh, vad jag är trött. Sääämst att vara så jävla trött jämt. Vill bara lägga mig i sängen igen, sova, sova, sova, soooooooooooooooooooooova! Men nej, då ska vi åka och handla. Vilket i och för sig är rätt bra eftersom jag måste verkligen ha schampoo och balsam. Och mousse. Och nailpolishremover. Fast, jag skulle ändå hellre sova.

Av iennna - 7 juli 2010 23:15

Och jag kom på en sak. Det spelar liksom ingen roll. Det spelar ingen roll hur dåligt jag än mår här. Det spelar ingen roll hur dåligt jag mår nu. För när jag kommer hem, när jag äntligen kommer hem, kommer jag hem till mitt liv. Jag kommer hem. Jag vill verkligen komma hem. Jag kommer hem till Lillan, jag älskar dig. Du är den finaste jag har. Den bästa som finns. Den enda jag dör för. Du är min ängel. Jag saknar dig. Något så fruktansvärt. Det gör ont i mig..


Nelson, jag kommer hem till min bästa bästa bästa vän. Min underbara Nelson. Dumma albanfan. Jag älskar honom. Då spelar det ingen roll. När jag har er så behöver jag inget annat. Jag behöver ingen annan. Det spelar ingen roll. Alls. Ni är mitt liv. Jag vill komma hem till mitt liv.

Gud

Av iennna - 7 juli 2010 22:54

Alltså, Eminem.. Hur ska man beskriva Eminem? Det går inte med ett, inte med två och inte med en miljon ord.. Ellerjo, geni. Jag skulle vilja beskriva honom som ett geni. Rakt igenom. Det finns ingen som har texter som honom. Det liksom.. Ja.. Jag menar, Recovery.. Nej, jag vet inte vad jag ska säga. Jag gråter. Varje gång. Han är min himmel, min jord, mitt helvete, mitt allt.. Jag älskar honom.

Av iennna - 7 juli 2010 14:29

Idag är jag trött. Jätte trött! Gick och la mig aptidigt, men somnade runt 0000. Sen vaknar jag igen 0600 av den dumma väckarklockan så jag har ju inte sovit lite. Men ändå när jag kommer hem runt 0800 tiden, efter att ha lämnat Lillen på dagis, slocknar jag i sängen och sover till klockan 1200. Och jag är fortfarande trött och vill bara lägga mig och sova! Helt fucked. Kanske har sovit för mycket och det är det som gör mig trött? Baaaah.


Nåja, nu ska jag gå ut i solen och lägga mig för att bli stekt.Wohoooooooooooo

 

Av iennna - 6 juli 2010 22:15

Jag tycker om dig fruktansvärt mycket!

 

Av iennna - 6 juli 2010 15:08

Nu har jag köpt mina allra första converse. Det är nästan så jag ångrar mig lite, men dom var ju så jävla snygga och billiga får jag väl tillägga också. Så skit samma. Nu äger jag i vilket fall som helst ett par gröna converse. Det känns overkligt. Haha. Usch. Jag känner mig smutsig. Jag som ALDRIG skulle äga converse.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards