Alla inlägg den 22 juli 2010

Av iennna - 22 juli 2010 14:49

Gossip Girl. Season 1. Episode 7 Victor, Victrola.   


Jag undrar om det är ett stavfel, Victrola.. Det ska väl ändå stå Victoria? I vilket fall som helst är det DET BÄSTA avsnitt jag någonsin sett. Det bara takes my breath away.. Jag är mållös. Det är möjligt att jag är kär i det avsnittet. Jag skulle kunna gifta mig med det och leva lycklig happily ever after. Det, det bara är så.

Av iennna - 22 juli 2010 12:45

Men hur i helevete kan man klippa så mycket utan att det blir någon som helst skillnad?! Jag bara undrar? Jag klippte upp håret, som det verkade på det som landade i badkaret, säkert 5cm och så är det inte ens LITE synligt?! VA FAAAAAAAAAAN. Det är bara jag som kan lyckas med något sånt alltså. What the fan liksom. Gaaaaaaaaah, vad oerhört irriterande. Jag ska gå och typ. Springa in i en lastbil. Men först måste jag hämta Lillen på dagis.


Tur att det är sånt väder som det är nu alltså. Molnigt och ingen som helst sol! Yeeeey. Jag är så fruktansvärt jävla trött på denna never ending sol - och värmebölja. Jag har aldrig i hela mitt liv längtat så mycket till hösten som jag gör just nu. Baah. Va härligt det ska bli med regn och blås!

Av iennna - 22 juli 2010 09:26

Okej.. Nu ska jag klippa mig. Själv. Oh herre. Men ja, here wo go niggah.

Av iennna - 22 juli 2010 08:28

Yeey, jag kan gå in på facebook. Vilken lycka.. Njaa. Men skype och msn funkar alltså inte. Happ. Härligt värre. Min enda väg till civilisationen. Men men, det gör inget. Jag kan skapa mig en egen civilisation i hörnet här i mitt rum. Då behöver jag ta mig fan inte moderniteter som skype och msn. Då räcker det med två muggar och ett snöre. Fast, jag behöver en trumma också. Jag måste skaffa en trumma..

Tidigare månad - Senare månad

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards