Alla inlägg den 5 juli 2010

Av iennna - 5 juli 2010 19:13

När jag väl orkar dra mig ut till badrummet för att duscha så är det upptaget. Av en unge, som varken är min eller någon annans som bor i detta hus. Va faaaaaaaaaan. jag vill duscha. Jag är en nasty-as bruuude. JAG MÅSTE DUSCHA! Ut ur mitt fucking badrum. Det finns TRE badrum i detta hus och så väljer dom mitt? Jag måste kissa och göra number zwei också. What the fan! För mycket ölkorv är inte bra för magen och minst sagt dålig för my as. Men nu gråter han också. Jag minns inte att jag gav ungen någon ölkorv.. Hmm.. WOHOOOOOOOOOOOOO! Nu är det ledigt!

Av iennna - 5 juli 2010 15:22

Nu känns det som om jag kommer bli kvar här hela livet. Två stycken har pratat med familjen. Två stycken har tackat nej. Jag vill ju hem. Jag har sådan fruktansvärd hemlängtan. Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaah. Vad i helevete ska jag göra? Ingen lön har jag fått än heller. Det tar ju en evighet detta. Allt. Jag har ingen lust att gå ut. Jag har ingen lust att umgås. Jag har ingen lust att prata. Ingenting. Och sen när jag väl gör det och får för mig att nu ska jag ha kul så neeeeeeeeeeeeeeeeej. Välj att umgås med idioter liksom. Varför kan inte Emma och Cecci bor här med mig? Varför kan inte Anna komma tillbaka? Annnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnna! What the fan! If I had a timemachine! Eminem! Åååååh Eminem. Jag älskar dig.


   

Mina fina skor som jag SKA ha. Vill nästan ha conversen mer än dom andra. Helt sjukt. Helt jävla psycho. Hahahaaaaaaaaaaaaa. Baah, vad ska man skriva då? Jag saknar min Lillan, jag saknar Andri.. Mina änglar. Mina fina. Mina.   Och Spaghettigubben, min älskling. Åååååh vad jag vill komma hem till er. Nu! Jag vill hem. Hem hem heeeeeeeeeeeeeeeeeeeem! Jag önskar att någon bara kom och hämta mig.


Is anybody out there? It feels like I'm talking to myself.. Can anybody hear me? I guess I ceep talking to myself.. It feels like I'm going insane, am I the one who's crazy? - Talkin' 2 myself

Av iennna - 5 juli 2010 11:13

När min lön kommer så ska jag göra följande:

  • Klippa mig
  • Färga håret
  • Köpa skor
  • Köpa kläder

Wohooooooooooooooooo. Det ser jag fram emot. Men tills dess ska jag gå och gräva ner mig. Ååååååh ja!

Tidigare månad - Senare månad

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards