Alla inlägg den 10 juli 2010

Av iennna - 10 juli 2010 22:00

Haha, suzk. Fan vilket awesome ord! Det vart ju aproligt! Men jaaaaaaaaaaa, idag gjorde jag sådär igen.. Helvete också, det går utför med mig. Det är inget bra det här. Jag är så jävla lat. Frukost vid klockan 1300 och ingen mat på hela dagen och så ligger ju shell allt för nära.. Chips och cola blev.. Jätteeeeeeeeeeeee bra lunch, middag och kvällsmat! INTE. Fan också. Jag skulle ju INTE göra så igen. Men skit i det liksom, javisst för all del. Ååååh jag blir så irriterad på mig. Nu mår jag illa istället. Och inte nog med det så är mina fötter lika stora som två ballonger. Jävla värme. Att den aldrig kan ge sig. Fast nu när dom är så svullna tycker jag faktiskt dom ser lite kortare ut.. Dock var det inte så kul att mina skor blev för små, eller ja, det är väl fötterna som blivit för stora. Jag fick i vilket fall som helst ta Lidijas skor, som såklart då är större än mina, när jag skulle gå till macken. Det kändes. Visserligen kändes det ännu mer när hon köpte dom..


L- Hmm, 40 känns lite trånga.. Men 41 är lite för stort.

J- Men det är väl bättre med lite för stort än lite för trångt?

L- Ja, och då kan ju du använda dom också!


Min aupair-mamma älskar mig! Också att jag och aupair-pappa satt och diskuterade vart jag vill bli begravd.. Min tyska familj hatar mig. Haha. Fast det var dock en jävligt underhållande diskussion. Han kan vara så klockren ibland. Och inte nog med det, haha, Lidija tycker det är så roligt att jag är såpass smal. Hon kom in till mig med ett par byxor, som Alexander har växt ur, slänger dom på mig och säger; Här. Dom kan säkert du ha nu när du gått upp ett kilo. Hon är awesome! Haha. Fan va bra dom är alltså. Det är ju löjligt. Jag älskar dom. MASSA!


Av iennna - 10 juli 2010 19:25

Uuuh vad jag önskar att jag hade xboxen här nu. Har ingenting kvar att göra nu.. Kanske ska dra mig ner till shell ändå.. Men jag orkar inte.. Fast jo, det gör jag! Chips och cola, här kommer jag!

Av iennna - 10 juli 2010 13:03

Alltså, jag återupptäcker Nickelback om och om igen.. Dom är ju så jävla grymma. Just nu är det dom och Eminem som sprutar ut ur mina högtalare! Fan va fett det skulle vara om dom kunde göra en låt ihop.. Wohoooo! Vem skulle inte lyssna på den liksom?


Såå, även idag är det för varmt för att vara ute. Va fan. Vilken jävla skit. 35 grader, inga moln, ingen vind, bara ingenting. Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah. Jag som vill hitta på något, men det är fan rent omöjligt i den hettan. Hoppas det har blivit lite kyligare när Selin kommer hem.. Annars blir jag ledsen, då får vi ju sitta inne hela dagarna.. Igen.. För innan hon åkte var det skitväder med regn och kyla, så det enda vi gjorde var att sitta inne och snacka skit och myste visserligen.. Men ändå! Vi ska ju ut, fika, shoppa.. Och det kan man inte göra i 35 graders värme!


Också att gårdagskvällen var helt wunderbar. Fick prata med Spaghettigubben jättemycket massa länge! Ååååh, va jag saknar honom.. Fyy och blää. Jag saknar honom mer och mer för varje dag som går.. Jag tycker om honom mer och mer för varje dag som går.. Hur bra är det då på en skala när man bor 500 miljoner mil ifrån varandra?! Inte alls kan jag lova! Men iof, skulle jag inte vilja bo 500 miljoner mil ifrån och vara utan honom. Så jag får se positivt på det!   

Tidigare månad - Senare månad

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards