Alla inlägg den 16 juli 2010

Av iennna - 16 juli 2010 16:18

Jag vet inte ens varför jag är förvånad. Det liksom har ju vart samma grej hela veckan. Mamma jobbar natt och pappa jobbar över.. Awesome. HELEVETE! Jag såg verkligen fram emot ikväll, men neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej. Nej för Guds skull nej bara nej. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH jag blir så ledsen. Jag orkar verkligen inte. Fan. Barnvakt hela veckan, varje kväll.. Awesome. Bara så jävla bra. GAAAAAAAAAAAAAAAAAAH OUIEBHLHOCFEIB KUK FITTA!

Av iennna - 16 juli 2010 14:02

Uuuh va varmt. Jag skulle inte ha duschat alltså.. Haha, vilken miss. Oh äntligen, äntligen slipper jag vara så jävla blek. Fy fan, har gått och mått dåligt över det i flera veckor nu. 15 minuter solarium är allt som krävs när man inte vill sola ute i bastun. Så nu är jag brun och nydlig igen! Wohooo.


Åååååh just det, mina nya skor. Dom är så snygga att jag får lite ont i magen när jag tittar på dom.

 

Jag blir så lycklig!   Jag har lite för mycket skor nu känner jag. Jag klagade på Anna som åkte hem med nio par.. Hmpf. Tio stycken par står det, just nu, i min garderob.. Haha. Awesome! Men ej, detta måste vara mina första klack på typ, tre år. Också att jag blir 182cm i dom.. Men det gör ingenting, när pojkvännen är 186! Yeeeey. Nu får han inte lämna mig, då kan jag ju aldrig använda skorna. Ooooooooooooooo, PANIK!

Av iennna - 16 juli 2010 12:05

Jag vet inte vem av oss som är dummast, du eller jag. Helt ärligt. Fast det måste nog vara jag.. Kom jag på nu i skrivandets gång. Det är inte okej. Nu ska jag duscha. Det är på tiden. Det var ett tag sen nu, haha.

Tidigare månad - Senare månad

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards