Alla inlägg den 4 juli 2010

Av iennna - 4 juli 2010 23:45

I'm blowing this one.. No doubt. Maybe I've already blown it. I dont know. Damn it. What am I supposed to do now then? Helveteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Jag vet inte - jag vet - jag vet inte - jag vet. What the?! Det är något wierd som händer med mig. Jag är inte den jag ska vara. Gaaaaaaaaaah! Fuck it. Lika bra, right? Då slipper man ju ändå tänka på att det skiter sig, för,  då har det ju redan fuckat sig! Awesome niggah. Men jag vill ju liksom inte.. I want you. Så varför krångla så jävla hårt? "Jag vet inte" det är mitt svar på allt nu för tiden. Det kommer man fan inte långt på. Alltså, jag måste bestämma mig nu. Och sen sluta bitcha om det. Yeeh, it sounds good, but.. Det gäller ju att göra det också. Stå fast vid det. Inte ångra sig. Inte vara osäker. Fast, går det att vara säker? Nope. Det går inte. What ever the decision may be så kommer jag ändå tänka.. Tankarna slutar liksom aldrig. Why is that? Stupid thinking, it's to no use anyway. Jag hatar det här, liksom allt annat. Jag hatar. Så är det bara. Jag trodde jag hade bestämt mig, men naaaj da! Jag måste få ett slut på detta nu. Med eller utan dig. Babalabalbalalaba.


Hahahaha. Detta är ju löjligt. What the fan. Jag tror jag har svarat mig själv egentligen. Bara genom att tveka. Och jag tvekar ju aphårt, hela tiden. Även när jag har bestämt mig så tvekar jag. Uuuuuh, va grejt. Det aer så nydlig så dere aner ikke. Och jag orkar inte deppa mer. Jag orkar verkligen inte. Hur kan man bli av med det? Ska man leka glad så kanske man intalar sig själv att man är det tillslut? It's worth a shot.


Ååååååååååååååååååååh vad jag gnäller. Gaaaaaaaaaaaaaaaaah. Jag går mig på nerverna så aaasch, ja bara Gud vet! Nu går jag och hänger mig i duschen, sätter på vattnet, tar med mig hårtorken in, sätter bazookan på autopilot och låter döden göra sitt. Over and out.

Av iennna - 4 juli 2010 16:08

Alltså. Nu är jag nöjd. Riktigt nöjd. Tänk vad bra det känns. Min Spaghettigubbe kan min Eminem! Han är världens old-school-rock-nörd, men ändå avslutade han texten åt mig till Eminem - The Warning. Jag är en mycket nöjd och stolt flickvän! Han är min Cinderella Man. My Darling.

Av iennna - 4 juli 2010 13:16

Orka gå upp klockan 13.16? Naaaej. När man legat vaken från 10.00 så mår man inte bra när man går upp så sent. Huvudvärk. Också att jag är så jävla hungrig, men har ingen som helst lust att gå ner och äta eehm, fukost? För då stöter man väl på någon och måste prata också. Baaah. Vem fan orkar hålla en konversation under sådana omständigheter? Nej nej nej. Usch. Jag känner på mig att detta kommer bli en usel dag. Urusel. Igen.


Vilken jävla skit liksom, min coca cola är varm. Det bådar ju aldrig gott. Också att Spaghettigubben börjar tröttna på mitt depp. Vilket jag kan förstå. Det skulle jag också göra. Eller, det har jag också gjort snarare.. Men vad jag än gör blir det liksom inte bättre. Jag tror jag behöver träffa Emma och Cecci. Riktigt snart. Annars kommer jag gå under.


Tidigare månad - Senare månad

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards