Alla inlägg den 13 juli 2010

Av iennna - 13 juli 2010 18:00

Vilken underbar dag det har vart! Jag har ätit precis hela dagen.. Kött, jag har ätit kött precis hela dagen. Kött till frukost, kött till lunch, kött till middag och nu tänker jag äta kött till kvällsmat! Så jävla awesome! Vilken köttig dag! Wohooo. Lidija skämmer bort mig nu. Ända sen jag sa att jag ville åka hem så POFF.   Jag klagar inte. Också att jag ska vara barnvakt imorgon. Paah. Extra pengar är ju aldrig fel, men jag är inte på humör. Så är det så tidigt på morgonen också att jag har ingen som helst aning om vad jag ska hitta på med ungarna. Jaja, det ordnar sig väl. Om inte annat lägger jag dom någonstans och går hem.

Av iennna - 13 juli 2010 14:11

Äntligen orkade jag ta mig tid för att raka benen. Hahahaha. Uuuuhjaah. Det var lite snuskigt om jag ska vara ärlig och inte på det bra sättet. Haha. Kändes dock ganska onödigt att ta den där duschen, för jag vart ändå lika svettig när jag kom ut som när jag gick in. Jävla värmebölja! Fast jag ska inte klaga, det är ju bara 28 grader ute idag. Plus att imorse klockan 0800 var det bara 20 grader. Då höll jag på att frysa ihjäl istället och fick ta på mig mysbyxor och tjocktröja när jag lämnade Alexander på dagis. Brrr, indeed. Vad nu då? Sova? Äta? Träna? HAHAHAHAHA, träna ja.. Den va rulig. Jag går och lägger mig.

Tidigare månad - Senare månad

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards