Direktlänk till inlägg 10 augusti 2010

meen

Av iennna - 10 augusti 2010 17:08

Nu har jag tjatat som en galning på alla, absolut ALLA, i min närhet om dom ska med till Lidl. I hela två jävkla timmar har jag tjatat! Och ingen vill med?! Men va i helevete! Ingen vill med? Va fan är det liksom. Inte ens grannflickan på sju år, som alltid vill följa med mig vart än jag ska vill INTE?! Va faaaaaaaaaaaaaaaaan. Gud är inte på min sida idag. Och jag vill verkligen inte gå själv, med tanke på det jag vill köpa så kommer jag framstå som världens tjockis och det tänker jag fan inte göra själv. Då är det bättre att stå fram som två tjockisar. Mohahaha.


Och just det, det är en tjej som sökt platsen. En till tjej menar jag ju såklart då. En finsk brud.   Jag hatar finsk svenska. Jag vill spy så fort jag hör det. Så jag ber till Gud att hon snackar ren svenska. Eller i alla fall har en annan slags brytning. Haha. Jag är sååååååå Finland-nazi. Hahahahah. Eller ännu bättre, att jag har åkt innan hon skulle komma hit i så fall. Det är ju det ultimata. Eller nej. Det ultimata är att hon tackar ja till platsen, kommer så tidigt som möjligt och att jag sedan kan åka hem så jag slipper vänta ända till oktober. Då spelar det fan ingen roll vilken finsk brytning hon än har, då räddar hon mitt liv. Haha, humörswings. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av iennna - 19 oktober 2010 01:47

Hjälp mig. Jag måste härifrån..

Av iennna - 12 september 2010 22:20

Sista kvällen. Sen Alexander, äntligen, får jag pussa på dig!    ...

Av iennna - 11 september 2010 23:51

Mina hjärtan!       

Av iennna - 11 september 2010 16:12

Ensam efter att Milia har åkt till Frankfurt för att träffa Janna. Vill att hon kommer tillbaka NU! Hade världens mest awesomea kväll igår. Jag saknar redan Linafina.. Usch för att åka ifrån mina flickor. Det suger. Och min fina fina familj. Lillen, ...

Av iennna - 10 september 2010 15:54

Snart bär det av mot Mainz och Lina. Där blir det middag med massa mys! Me like long time! ...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards