Direktlänk till inlägg 10 augusti 2010

meeen

Av iennna - 10 augusti 2010 17:50

Eminems jävla video, jag vill se den, men kan jag det?! NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ. "Denna video kan inte visas i ditt land". Det är inte ens mitt land. Gaaaaaaaaaah! Kurderna kan få Tyskland av mig. Jävla skit.


Och ingen att dela med sig till. Fan tog alla vägen? Har Sverige dött? Ååååååååååh. Va dåligt. Va fruktansvärt frustrerad jag blir. Heeeeeeeeelt otroligt. Jag vill att klockan ska bli nio så jag kan gå och lägga mig. Lägger jag mig för natten nu kommer nog Lidija börja undra. Det kommer visserligen jag också. Men jag vill bara att det ska skifta dag.


Också att jag ska slinga håret imorgon. Det blir intressant och se vilken färg det turnar out to bli. Jag chansar på oranget. Dumma chokladfärg. Och även fast jag färgar imorgon är det ju inte klart. Det är ju gången efter det som det kommer anses vara färdigt. Aaaaaah. Och det är det ju också en evighet till. Det är en evighet till allt. Precis allt. Det är inte nära till något kul. Jag kan inte ens se Eminems video. Jag går och lägger mig i fosterställning i mitt dammigaste hörn och gråter. Ja, då har jag något och göra tills klockan nio.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av iennna - 19 oktober 2010 01:47

Hjälp mig. Jag måste härifrån..

Av iennna - 12 september 2010 22:20

Sista kvällen. Sen Alexander, äntligen, får jag pussa på dig!    ...

Av iennna - 11 september 2010 23:51

Mina hjärtan!       

Av iennna - 11 september 2010 16:12

Ensam efter att Milia har åkt till Frankfurt för att träffa Janna. Vill att hon kommer tillbaka NU! Hade världens mest awesomea kväll igår. Jag saknar redan Linafina.. Usch för att åka ifrån mina flickor. Det suger. Och min fina fina familj. Lillen, ...

Av iennna - 10 september 2010 15:54

Snart bär det av mot Mainz och Lina. Där blir det middag med massa mys! Me like long time! ...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards