Direktlänk till inlägg 19 augusti 2010

nejnejnej

Av iennna - 19 augusti 2010 15:22

Det var en söt liten bebis som jag fick hålla igår. Hade gärna tagit med hanom hem. Men ja, jag vet inte om jag ska göra mig iordning nu eller sen alltsåååååå. Jävla bajs liksom, Emmsen svarar inte. Hon är ond. Så nu sitter jag inne och väntar på både skype och face. KAN DU LOGGA IN LIKSOM?! I need fucking information. Haha. Blir ingen helium om ingen kommer ju. Baaah. Jag får lite halvpanik här. Också att det är typ 100 grader ute. OCH SOL?! Va faaaaaaaaaaaaaan. Det ska inte vara mer varmt nu. Det ska vara höst, kallt och regn! Och moln, massa moln. Buääääh. Jävla väder. Jävla jävla väder. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH!


Vilken dag alltså. Den känns bara dålig. Och trött är jag. Jag vill sova. Sova sova sova. Utan någon liten två-årig skitunge som ska skrika och slå på grejer. Jag längtar efter tystnad. Och dessa jävla flygplan som jag har blivit så himla medveten om. Fan kom det ifrån?! Jag bor på en flygplats. GAAAAH! Det är så mycket ljud. Barn som skrattar och gråter. Föräldrar som skriker. Bilar som tutar. Ambulansen som rycker ut 24/7 bara för att tyskar är så jävla klantiga och ska få jävla hjärtattacker fucking hela tiden. I hope they all die! Och flyplan som gör att hela rummet vibrerar. Fåglar som kvittrar. Och så alla kolik-ungar på nätterna då?! Hur har jag kunnat leva i detta så länge?! Jag är såååå fruktansvärt himla trött! Och det är ju ingen i detta hus som respekterar att man behöver sova en HEL natt utan att bli väckt. Nej nej nej nej nej. Det går inte för sig. Åååååååååååååhhh! Jag tar in på hotell.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av iennna - 19 oktober 2010 01:47

Hjälp mig. Jag måste härifrån..

Av iennna - 12 september 2010 22:20

Sista kvällen. Sen Alexander, äntligen, får jag pussa på dig!    ...

Av iennna - 11 september 2010 23:51

Mina hjärtan!       

Av iennna - 11 september 2010 16:12

Ensam efter att Milia har åkt till Frankfurt för att träffa Janna. Vill att hon kommer tillbaka NU! Hade världens mest awesomea kväll igår. Jag saknar redan Linafina.. Usch för att åka ifrån mina flickor. Det suger. Och min fina fina familj. Lillen, ...

Av iennna - 10 september 2010 15:54

Snart bär det av mot Mainz och Lina. Där blir det middag med massa mys! Me like long time! ...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards