Direktlänk till inlägg 21 augusti 2010

hjäääälp

Av iennna - 21 augusti 2010 19:17

Ååååååååååååååååååh, vad tiden går oerhört sakta! Fan är det liksom? Jag vill ha måndag! NUUUUUUUUUUUU! Eller, jag vill i alla fall att klockan ska vara nio. Så jag kan sova.


Haha. Vilken säääääämst dag. Har inte ens vart nere. Inte ute, ingenting. Jag har vart på toa typ två gånger, men thats it alltså. Vilket awesome life jag lever. Jag måste verkligen hem nu. Jag vill verkligen komma hem nu! Det är för länge med 24 dagar. Jag måste verkligen heem! Jag vill inte vara här mer. Det har gått alldeles för lång tid. Jag är så trött på allt. Absolut allt allt allt.


Jag klarar inte en enda sekund till av allt. Och dom här jävla ungarna utanför mitt fönster som VÄGRAR sluta skrika. En utav dom kommer snart bli brutalt mördad alltså. Slutar inte dom andra skrika då, ja då får vi ju en hel hög med tysta ungar. Alltså, dom gör mig självmordsbenägen med det där jävla skriet dom ger ifrån sig. Dom är fan inte barn, insekter är dom. Som ska utrotas! Snabbt och smärtsamt! Dom ska fan lida när dom orsakar lidande. Dom torterar min hjärna. Min hjärna värker, allvarligt talat, min hjärna gör fruktansvärt jävla ont. Jävla insekter.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av iennna - 19 oktober 2010 01:47

Hjälp mig. Jag måste härifrån..

Av iennna - 12 september 2010 22:20

Sista kvällen. Sen Alexander, äntligen, får jag pussa på dig!    ...

Av iennna - 11 september 2010 23:51

Mina hjärtan!       

Av iennna - 11 september 2010 16:12

Ensam efter att Milia har åkt till Frankfurt för att träffa Janna. Vill att hon kommer tillbaka NU! Hade världens mest awesomea kväll igår. Jag saknar redan Linafina.. Usch för att åka ifrån mina flickor. Det suger. Och min fina fina familj. Lillen, ...

Av iennna - 10 september 2010 15:54

Snart bär det av mot Mainz och Lina. Där blir det middag med massa mys! Me like long time! ...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards